Utrata masy ciala u osób z powazna choroba psychiczna

Daumit i jego współpracownicy (wydanie 25 kwietnia) opisują wyniki Randomized Trial of Achieving Healthy Lifestyles w rehabilitacji psychiatrycznej (ACHIEVE), i donoszą, że intensywna behawioralna utrata wagi interwencji znacząco zmniejszyła wagę u dorosłych z ciężką chorobą psychiczną. Ta kompleksowa interwencja wykorzystała obecny personel programu rehabilitacyjnego w środowiskowych środowiskach rehabilitacji psychiatrycznej. Niestety polityka Centers for Medicare i Medicaid Services (CMS) z 2011 r. Dotycząca doradztwa odchudzającego2 nie obejmowałaby tej skutecznej interwencji. Zasada CMS obejmuje jedynie krótkie doradztwo w zakresie utraty wagi, świadczone przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej w placówkach podstawowej opieki zdrowotnej, a nie kompleksowe doradztwo świadczone przez podmioty świadczące usługi behawioralne w warunkach rehabilitacji, które zostały uznane przez Daumit i współpracowników za skuteczne. Obecna polityka CMS będzie m iała niewielki wpływ na różnice w stanie zdrowia, ponieważ populacje nieproporcjonalnie dotknięte otyłością często korzystają z usług organizacji społecznościowych. Co więcej, w przeciwieństwie do gabinetów większości lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, kliniki środowiskowe zatrudniają doradców behawioralnych i zazwyczaj posiadają udogodnienia (np. Kuchnie i pomieszczenia rekreacyjne), które sprzyjają programom odchudzającym opartym na zachowaniu. W badaniu Daumit i wsp. oraz inne społecznościowe próby otyłości3 zapewniają wsparcie dla systemu CMS w celu objęcia szerszego zakresu ustawień i dostawców. Jest to nie tylko zgodne z dowodami, ale jest również najbardziej wykonalnym podejściem do zmniejszania masy w zaniedbywanych populacjach. Sherry Pagoto, Ph.D. Stephenie Lemon, Ph.D. University of Massachusetts Medical School, Worcester, MA sherry. edu Jessica Whiteley, Ph.D. University of Massachusetts Boston, Boston, MA for t he Society of Behavioural Medicine Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem. 3 Referencje1. Daumit GL, Dickerson FB, Wang NY, i in. Interwencja behawioralna w przypadku osób z poważną chorobą psychiczną. N Engl J Med 2013; 368: 1594-1602 Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline 2. Centra usług Medicare i Medicaid. Notatka decyzyjna do intensywnej terapii behawioralnej dla otyłości. 2011 (www.cms.gov/medicare-coverage-database/details/nca-decision-memo.aspx?&NcaName=Intensive%20Behavioral%20Therapy%20for%20Obesity&bc=ACAAAAAAIAAA&NCAId=253&). 3. Whittemore R. Systematyczny przegląd badań translacyjnych dotyczących programu zapobiegania cukrzycy. Tłumaczenie Behav Med 2011; 1: 480-491 Crossref Daumit i in. ujawnić ważną i często pomijaną dynamikę leczenia pacjentów z chorobą psychiczną. Ponieważ jedna trzecia populacji USA jest klasyfikowana jako otyła, a pacjenci chorzy psychicznie są bardziej nar ażeni na nadwagę, niezwykle ważne jest, aby wszyscy pracownicy służby zdrowia, szczególnie ci pracujący w dziedzinie zdrowia psychicznego, zintegrowali się w relacji pacjent-lekarz. dyskusja dotycząca zdrowego żywienia i nawyków związanych ze stylem życia. W związku z tym, że dostawcy opieki medycznej mają coraz więcej do czynienia z mniejszym dofinansowaniem, badanie to ilustruje, co można osiągnąć przy stosunkowo niewielkim obciążeniu. Bezproblemowa integracja protokołu ACHIEVE z ambulatoryjnymi ośrodkami zdrowia psychicznego i wykorzystanie już istniejącej infrastruktury w tych ośrodkach zwiększają ważność tego badania. Przyszłe badania wpływu tej interwencji behawioralnej na współistniejące choroby, takie jak choroba sercowo-naczyniowa, cukrzyca i dyslipidemia, mogą wzmocnić znaczenie zwracania uwagi na korzyści płynące ze zdrowego stylu życia u pacjentów z chorobą psychiczną. Joshua R. Ackerman, MD New York Medical College, Now y Jork, NY Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem. Odpowiedź Autorzy odpowiadają: Wdrożenie i rozpowszechnianie skutecznych interwencji w stylu życia ma kluczowe znaczenie dla powstrzymania epidemii otyłości i stanów związanych z otyłością u osób z poważną chorobą psychiczną. Jednak włączenie interwencji odchudzających do behawioralnych ustawień zdrowotnych będzie wymagać zasobów finansowych i organizacyjnych, które są niedostępne w większości środowiskowych środowiskach zdrowia psychicznego. Wspólnotowe programy zdrowia psychicznego często są obciążone finansowo, a zdrowie psychiczne, a nie zdrowie fizyczne, jest ich priorytetem. Jak Pagoto i in. W tym przypadku obecna polityka CMS polegająca na zapewnieniu zwrotu kosztów doradztwa w zakresie masy przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej nie miałaby zastosowania do interwencji ACHIEVE, która została zapewniona przez trenerów i personel medy czny. Jednak rząd federalny zapewnia dwa p [hasła pokrewne: psychologia pracy, psychologia, lekarz ]